عبدالرضافارسی

یادداشت های عبدالرضا فارسی

عبدالرضافارسی

یادداشت های عبدالرضا فارسی

اکبر کرمانی نژاد رمان لولی خنده فروش

دیشب بیست و هشتم مرداد ماه   نشست نقد و بررسی رمان« لولی خنده فروش» نوشته علی «اکبر کرمانی نژاد» در فرهنگسرای مس سرچشمه بود.

سی و چهارمین نشست یک مولف یک کتاب سرچشمه عصر روز یکشنبه بیست و هشتم مرداد ماه با نقد و بررسی کتاب "لولی خنده فروش " نوشته علی اکبر کرمانی نژاد در فرهنگسرای شهر مس برگزار گردید.

در این نشست آقایان محمد شریفی نعمت آباد و مهدی حجوانی (منتقد ادبی) به نقد و بررسی این کتاب پرداختند و علی اکبر کرمانی ن‍ژاد نویسنده کتاب نیز در این نشست حضور داشت.

  

محمد شریفی نعمت آباد شاعر و نویسنده رفسنجانی است . مهدی حجوانی نیز از نویسندگانی است که در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه گسترش نشریات و مجلات تخصصی، داشته است.

«لولی خنده‌فروش» اثر اکبرکرمانی‌نژاد دریچه‌ای به دنیای سرشار از خشونت و نابرابری نژادی است که به تازگی از سوی انتشارات کافل راهی بازار کتاب شده است.

اثر حاضر، گزیده و چکیده‌ای از سال‌ها تلاش کرمانی‌نژاد در حوزه‌ی فرهنگ و ادب و پژوهش‌های میدانی دامنه‌دار در فرهنگ عامه، به‌ویژه زندگی لولی‌ها است و نویسنده، آن را پس از بیست سال منتشر کرده است. ویراستاری لولی خنده‌فروش را فرزانه آقاپور به عهده داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد